مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:002021-11-23فرهنگي

بازیگر هالیوود به پرداخت غرامت 31 میلیون دلاری محکوم شد


کوین اسپیسی به پرداخت 31 میلیون دلار غرامت به تهیه کنندگان سریال خانه پوشالی محکوم شد.

- جی پلاس ، بر اساس تصمیم دادگاه هایی که روز دوشنبه نهایی شد، کوین اسپیسی و شرکت های تهیه فیلم تحت نظارت او به دلیل زیان های ناشی از اخراج وی به اتهام سوء رفتار جنسی، باید 31 میلیون دلار به استودیوی تولیدکننده سریال خانه پوشالی (House of Cards) بپردازند.

مدرکی که در دادگاه عالی لس آنجلس وجود دارد، ثابت می کند که قاضی پرونده دریافت که اسپیسی در زمان تولید خانه پوشالی با انجام رفتار های خاص در رابطه با چندین خدمه در هر یک از پنج فصلی که در آن بازی کرده بود، مفاد قرارداد خود را نقض کرده است.

استودیوی سازنده این سریال، مجبور شد به دلیل اتهامات وارد شده به کوین اسپیسی، او را اخراج کند، تولید فصل ششم آن را متوقف کند و نقش کوین اسپیسی را به عنوان شخصیت تأثیرگذار در سریال حذف کند و مجبور شد تا فصل جدید را از 13 به 8 قسمت کاهش دهد تا بتواند فصل ششم را به موقع به نتفلیکس تحویل دهد.

استودیوی MRC در بیانیه ای عنوان کرد: ایمنی کارمندان، مجموعه ها و محیط های کاری ما برای MRC از اهمیت بالایی برخوردار است و ما تلاش می کنیم که پاسخگو باشیم.

یکی از نمایندگان اسپیسی بلافاصله به ایمیلی که به دنبال نظر بود، پاسخ نداد که به دنبال این اتفاق وکلای او استدلال کردند که اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر هالیوود به پرداخت غرامت 31 میلیون دلاری محکوم شد

بازیگر هالیوود به پرداخت غرامت 31 میلیون دلاری محکوم شد