مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:002021-11-23سياسي

کنیا میزبان هیات های تجاری ایرانی می شود


سفیر کنیا در تهران برای میزبانی هیات های تجاری ایرانی در این کشور اعلام آمادگی کرد و گفت: به دنبال توسعه روابط میان ایران و کنیا در بالاترین سطح تعاملات تجاری و فرهنگی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، جاشوا گاتیمو آگوتا، سفیر کنیا در ایران، در دیدار مدیران و فعالان صنعت چای کنیا با مدیران ارشد اتاق بازرگانی استان البرز با ابراز خرسندی از گسترش سطح تعاملات تجاری میان طرفین، گفت: اخیرا در جلسه ای با مدیران ارشد وزارت خارجه ایران به مسئولان مربوطه اطمینان خاطر داده ام که به عنوان سفر کنیا در ایران تا زمان حضور در این منصب بیشترین تلاش ها را برای گسترش سطح روابط میان دو کشور انجام میدهم.

وی با بیان اینکه به دنبال توسعه روابط میان ایران و کنیا در بالاترین سطح تعاملات تجاری و فرهنگی هستیم، گفت: ایرانی ها به محصول چای کشور کنیا علاقمند هستند و بدین منظور افرادی از هیات عامل چای کنیا و تجار و فعالان این حوزه به البرز سفر کرده اند.

سفیر کنیا در تهران با بیان اینکه به دنبال گسترش تعاملات با ایران در زمینه های مختلف هستیم، بیان کرد: تا قبل از این ملاقات و سفر هیات تجاری کنیایی فعال در زمینه چای به البرز متاسفانه اقدامات مهمی در راستای معرفی این محصول تولیدی به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ایران انجام نشده بود، امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنیا میزبان هیات های تجاری ایرانی می شود

کنیا میزبان هیات های تجاری ایرانی می شود