مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:502021-11-23سياسي

طرح راهیان پیشرفت در فارس اجرا می شود


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به اجرای طرح راهیان پیشرفت گفت: دانشجویان استان از این طرح استقبال گسترده ای داشته اند.

  - سعید یوسفی سه شنبه دوم آذر در نشست با مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی فارس از اعزام دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه های این استان به اردوهای راهیان پیشرفت خبر داد و اظهار کرد: دانشجویان استان فارس از این طرح استقبال گسترده و از صنایع، کارخانه ها و شرکت های مرتبط با رشته های تحصیلی خود بازدید کردند.

او با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در جوانان نسبت به آینده میهن اسلامی در گام دوم انقلاب، هدف از طرح راهیان پیشرفت را تقویت روحیه خودباوری و ما می توانیم در میان دانشجویان برشمرد و تصریح کرد: در این طرح و بازدیدها، دانشجویان با فرصت ها و توانمندی های صنایع در رشته های تحصیلی خود آشنا شده و بر اساس دانش علمی خود پیشنهاداتی به شرکت ها و صنایع برای توسعه آنها ارائه می کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر نتایج مهم و اثر بخش طرح راهیان پیشرفت، از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خواست تا تسهیلگر برگزاری این اردوها باشند.

یوسفی خاطرنشان کرد: صاحبان صنایع شرکت ها و کارخانه های برخوردار از یک نوآوری و ابتکار و همچنین متقاضی میزبانی از دانشجویان، می توانند در ارتباط با مدیریت پژوهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح راهیان پیشرفت در فارس اجرا می شود

طرح راهیان پیشرفت در فارس اجرا می شود