مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-23سياسي

آمادگی مرکز پژوهش های مجلس برای هم افزایی و ارائه خدمات پژوهشی به وزارتخانه ها


مرکز پژوهش های مجلس با پشتوانه کارشناسی بی نظیر خود آمادگی کامل برای هم افزایی ظرفیت ها و ارائه خدمات پژوهشی به وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، نخستین گردهمایی معاونان پارلمانی دستگاه های اجرایی با حضور بابک نگاهداری و حسینی معاون پارلمانی رییس جمهوری در ساختمان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس در این جلسه با استقبال از همکاری مشترک مرکز پژوهش ها با دستگاههای اجرایی گفت: مرکز پژوهش های مجلس با پشتوانه کارشناسی بی نظیر خود آمادگی کامل برای هم افزایی ظرفیت ها و ارائه خدمات پژوهشی به وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی را دارد.

بابک نگاهداری هدف از برگزاری این جلسات را تعامل برای کمک به حل مسائل کشور دانست.

در ادامه جلسه حسینی معاون پارلمانی رییس جمهوری و چند نفر از معاونان پارلمانی دستگاههای اجرایی ضمن استقبال از شکل گیری سازوکار همکاری مشترک به بیان دیدگاههای خود درباره ایجاد همکاری مشترک میان مرکز پژوهش های مرکز پرداختند.

معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار داشت: دولت و مجلس در یک مسیر ولایی و انقلابی گام برمی دارند، مردم هم توقع دارند تفاهم و همکاری بیشتر بین دولت و مجلس وجود باشد و البته با این تفاهم و تعامل برای حل مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مرکز پژوهش های مجلس برای هم افزایی و ارائه خدمات پژوهشی به وزارتخانه ها

آمادگی مرکز پژوهش های مجلس برای هم افزایی و ارائه خدمات پژوهشی به وزارتخانه ها