مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:102021-11-23سياسي

پرونده ثبت ملی تفرش بررسی شد


در اولین جلسه از سلسله جلسات پنجمین شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی صنایع دستی که در ساختمان تاریخی کوشک تهران برگزار شد، شرایط اولیه ثبت ملی شهر تفرش به صورت رسمی بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میراث فرهنگی استان مرکزی، در این نشست که با حضور معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، ارزیابان این شورا، مدیرکل میراث فرهنگی استان، نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان تفرش برگزار شد، پرونده سه استان کشور و همچنین پرونده شهر پرونده تفرش در استان مرکزی به عنوان شهر ملی تفرشی دوزی مورد بررسی قرار گرفت.

پویا محمودیان معاون وزارت میراث فرهنگی بعد از بررسی پرونده های سه استان سمنان، مرکزی و همدان، با اشاره به نتایج بسیار خوب چهارمین شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی صنایع دستی گفت: پرونده های مطرح شده از استان ها در این شورا اهمیت فراوانی دارد و ثبت ملی هر کدام از شهرها و روستاهای صنایع دستی می تواند به رونق هرچه بیشتر صنایع دستی در استان کمک کند.

وی اظهار کرد: بعد از ثبت ملی هر شهر یا روستا باید چند کار اساسی انجام دهیم.

اولین موضوع تمرکز بر آموزش است و در کنار آن تهیه و نصب المان هایی که در نقاط مختلف صنایع دستی آن منطقه را به نمایش بگذارد و مسئولان ارشد استانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ثبت ملی تفرش بررسی شد

پرونده ثبت ملی تفرش بررسی شد