مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:002021-11-23اجتماعي

شهرداری مکلف به طبقه بندی پسماند های آرادکوه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه علی دیزجی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در نشست با مسئولان شهرداری تهران و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران بر ضرورت ساماندهی فوری وضعیت مرکز پردازش .

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران بر ضرورت ساماندهی فوری وضعیت مرکز پردازش و دفع پسماند های آراد کوه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه علی دیزجی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در نشست با مسئولان شهرداری تهران و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران بر ضرورت ساماندهی فوری وضعیت مرکز پردازش و دفع پسماند های آراد کوه تاکید کرد و گفت: یکی از معضلات زیست محیطی که باعث نگرانی عموم شهروندان و همچنین بوی نامطبوع در جنوب شهر تهران شده است، مشکلات مجتمع آرادکوه است و جلسه ای برای ساماندهی این مشکل با دستگاه های متولی این امر برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد مرکز MRF (طبقه بندی پسماند) کوهک توسط شهرداری تهران افتتاح و به بهره برداری برسد؛ همچنین شهرداری تهران باید تا پایان سال 1400، دو مرکز MRF (منطقه 4 و کوهک) را افتتاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری مکلف به طبقه بندی پسماند های آرادکوه شد

شهرداری مکلف به طبقه بندی پسماند های آرادکوه شد