مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-23سياسي

جنگ یمن، ریشه فرهنگی و تمدنی دارد/ متجاوزان باید غرامت پرداخت کنن


سفیر یمن در ایران، با بیان اینکه خواسته های مردم یمن در برابر متجاوزان به حق است، تاکید کرد: همه متجاوزان باید هرچه زودتر سرزمین یمن را ترک کنند.

- سفیر یمن در ایران، با بیان اینکه خواسته های مردم یمن در برابر متجاوزان به حق است، تاکید کرد: همه متجاوزان باید هرچه زودتر سرزمین یمن را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح روز سه شنبه ابراهیم محمد دیلمی در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین که با موضوع یمن؛ محور تحول و خودباوری جهان اسلام در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شده بود با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم گفت: جنگ یمن، جنگ مظلومان در برابر مستکبران است و ما شاهد مقاومت همه جانبه مردم یمن در برابر مستکبران هستیم.

سفیر یمن در تهران با بیان اینکه خیزش اسلامی مردم یمن در برابر متجاوزان و مستکبران ریشه های فرهنگی و تمدنی دارد و با گرامیداشت یاد شهید الحوثی تصریح کرد: شهید الحوثی بر مقابله با طرح های صهیونیستی و آمریکایی که تاکید داشتند و می گفتند که باید جهان اسلام برای مبارزه با این طرح های استعماری و استکباری متحد شود و با اتکا به خداوند در این مسیر حرکت کند.

وی افزود: ایشان تأکید داشتند که در این راستا باید مسلمانان اختلافات و درگیری ها را کنار بگذارند و در برابر طرح های استکباری صهیونیستی و آمریکایی با یکدیگر متحد شود چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ یمن، ریشه فرهنگی و تمدنی دارد/ متجاوزان باید غرامت پرداخت کنن

جنگ یمن، ریشه فرهنگی و تمدنی دارد/ متجاوزان باید غرامت پرداخت کنن