مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-23سياسي

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر منصوب شد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی بیت الله برقراری را به عنوان مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در متن حکم عبدالملکی آمده است: با عنایت به ماده واحده قانون اصلاح ماده (113) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی (مصوب 1388) بنا به پیشنهاد هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه و تاییدیه شماره 43029 مورخ 15/ 8/ 1400 سازمان امور اداری و استخدامی کشور (موضوع تبصره (1) ماده (17) قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی) نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر منصوب می شوید.

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم در وزارت مردم موفق و موید باشید.

گفتنی است، برقراری علاوه بر سوابق ایثارگری و فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، تجارب موفق متعددی را در حوزه های کارشناسی و مدیریتی در وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی کشور و سازمان های مختلف دولتی، نیمه دولتی و عمومی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر منصوب شد

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر منصوب شد