مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-23ورزشي

وحید طالب لو: در آمریکا استقلالی تر شدم/ کی روش یا اسکوچیچ فرقی ندارد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حضور دروازه بان سوم تیم استقلال درون چارچوب دروازه این تیم مقابل نساجی در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ برتر، - وحید طالب لو: در آمریکا استقلالی تر شدم/ کی روش یا اسکوچیچ فرقی ندارد! دروازه بان اسبق استقلال گفت: علیرضا رضایی تا به حال هر چه تلاش کرده تازه به نقطه شروع زندگی ورزشی اش رسیده و باید از این پس چندین برابر قبل زحمت بکشد تا موقعیت فعلی اش را تداوم ببخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حضور دروازه بان سوم تیم استقلال درون چارچوب دروازه این تیم مقابل نساجی در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ برتر، بسیاری از اهالی فوتبال را به یاد زمانی انداخت که امیر قلعه نویی سرمربی وقت استقلال در فصل 83-1382 در حضور پرویز برومند و مسعود قاسمی به وحید طالب لوی جوان در فصل سوم لیگ برتر بازی داد.

به همین بهانه با دروازه بان اسبق استقلال که این روزها در شهر واشنگتن پایتخت آمریکا مشغول تمرین دادن بازیکنان تیمش است به صحبت نشستیم.

وحید طالب لو ابتدا درباره دروازه بانی علیرضا رضایی در ترکیب تیم استقلال با 21 سال سن، سر خوردن حسینی در دیدار با فجر، شرایط فعلی تیم استقلال و مدیریت جدید آن و در ادامه درباره بازی پیش رو مقابل گل گهر سیرجان سخن گفت و در خاتمه در مورد شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان در دور پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحید طالب لو: در آمریکا استقلالی تر شدم/ کی روش یا اسکوچیچ فرقی ندارد!

وحید طالب لو: در آمریکا استقلالی تر شدم/ کی روش یا اسکوچیچ فرقی ندارد!