مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:202021-11-23سياسي

ثبت نام آزمون جذب همکار داوری و میانجیگری تمدید شد


معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز از تمدید مهلت ثبت نام جذب آزمونی و غیرآزمونی همکار داوری و میانجی گری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه، خبر داد و گفت: - ایسنا/البرز معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز از تمدید مهلت ثبت نام جذب آزمونی و غیرآزمونی همکار داوری و میانجی گری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه، خبر داد و گفت: علاقه مندان برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی  www.

hrtc.

ir مراجعه کنند.

محمود شکریان در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرد: اداره کل توسعه امورمیانجیگری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف با استناد به مجموعه مقررات، آیین نامه ها و اسناد بالادستی به خصوص مفاد فصل سوم سند تحول قضایی و آیین نامه میانجیگری در امور کیفری از میان واجدین شرائط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجیگری دعوت به همکاری کرده است.

شکریان ادامه داد: ثبت نام برای شرکت در آزمون داوری و میانجیگری از 18 آبان ماه شروع شده بود و با تمدید آن داوطلبان تا پنجم آذرماه برای ثبت نام فرصت دارند.

وی در خصوص نحوه و ظرفیت جذب همکاری داوری و میانجیگری هم گفت: جذب همکاری به دو صورت آزمونی و غیرآزمونی انجام می شود و مجموع ظرفیت های در نظر گرفته شده برای سه حوزه در کل کشور حدود 25 هزار نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام آزمون جذب همکار داوری و میانجیگری تمدید شد

ثبت نام آزمون جذب همکار داوری و میانجیگری تمدید شد