مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 06:252021-11-23اجتماعي

به نام ضایعاتی ها، به کام خلافکاران/ وجود 792 کارگاه ضایعاتی غیرمجاز در کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان در حالی برگزار شد که در این نشست نسبت به شرایط کارگاه های ضایعاتی غیرمجاز به عنوان کانون سرقت و بزه کاری در کرمان هشدارهایی داده شد و ساماندهی این مراکز مورد تاکید قرار گرفت.

ضرب الاجل رییس کل دادگستری برای ساماندهی کارگاه های ضایعاتی رییس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت: وجود کارگاه ضایعاتی یک معضل جدی در مدیریت شهری است و این در شرایطی ست که 792 کارگاه ضایعاتی غیرمجاز در شهر کرمان داریم که 500 کارگاه در محدوده شهری و 292 کارگاه در خارج شهر است و فقط 190 کارگاه دارای مجوز هستند.

یدالله موحد اشاره به اینکه نظارت دقیق و اثربخشی بر کارگاه های ضایعاتی شهر کرمان وجود ندارد و مصوبات در این بخش فقط در حد کاغذ مانده است، تصریح کرد: ایجاد مرکز تجمیع کارگاه های ضایعاتی و پایش تصویری این کارگاه ها مورد تاکید است.

وی عنوان کرد: وظایف دستگاه های مختلف در زمینه ساماندهی کارگاه های ضایعاتی کرمان به آنها گوشزد شود و در صورت کوتاهی باید مراتب به نهادهای بالادستی گزارش شود و شهرداری بیشترین مسؤولیت را در این زمینه دارد.

گستاخی نیروهای کارگاه های ضایعاتی در برابر نیروهای انتظامی همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اظهار داشت: ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نام ضایعاتی ها، به کام خلافکاران/ وجود 792 کارگاه ضایعاتی غیرمجاز در کرمان

به نام ضایعاتی ها، به کام خلافکاران/ وجود 792 کارگاه ضایعاتی غیرمجاز در کرمان