مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-23فرهنگي

میزانسن ها در فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی مشابه تله فیلم تلویزیونی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با شروع اکران جدیدترین ساخته اصغر فرهادی، نقدها و بحث هایی پیرامون این فیلم سینمایی مطرح شد، تا جایی که حواشی به وجود آمده باعث شد پای بیانیه ای از سمت اصغر فرهادی در این میان باز شود.

- میزانسن ها در فیلم قهرمان اصغر فرهادی مشابه تله فیلم تلویزیونی است مازیار فکری ارشاد و محمدتقی فهیم در یازدهمین قسمت از برنامه بی چارچوب از قهرمان اصغر فرهادی و حواشی پیرامون بیانیه او گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، با شروع اکران جدیدترین ساخته اصغر فرهادی، نقدها و بحث هایی پیرامون این فیلم سینمایی مطرح شد، تا جایی که حواشی به وجود آمده باعث شد پای بیانیه ای از سمت اصغر فرهادی در این میان باز شود.

در همین راستا در قسمت یازدهم برنامه بی چارچوب محمدتقی فهیم و مازیار فکری ارشاد، دو منتقد و روزنامه نگار سینما در راستای نقد و تحلیل قهرمان اصغر فرهادی و حواشی پیرامون آن در این برنامه حضور داشتند.

مازیار فکری ارشاد منتقد سینما، درباره آخرین ساخته سینمایی اصغر فرهادی گفت: قطعا این فیلم سینمایی جزو بهترین فیلم هایی اصغر فرهادی محسوب نمی شود، اما همچنان استاندارد خودش را حفظ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزانسن ها در فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی مشابه تله فیلم تلویزیونی است

میزانسن ها در فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی مشابه تله فیلم تلویزیونی است