مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-23سياسي

اعزام 400 زائر به عتبات در هفته اول آذر / هزینه سفر 8 میلیون و 600 هزار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام صحبت الله رحمانی، معاون عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز اعزام زائران به عتبات در روزهای آینده، - معاون عتبات سازمان حج با اشاره به اینکه سفر زائران عتبات در حال حاضر صرفا هوایی صورت می گیرد، از اعزام حدود 400 زائر در قالب 10 گروه در هفته اول آذرماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام صحبت الله رحمانی، معاون عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز اعزام زائران به عتبات در روزهای آینده، اظهار داشت: پس از پایان پیش ثبت نام عتبات، متقاضیان این سفر در سامانه باید ثبت نام خود را قطعی کنند که روند ثبت نام از مشتاقان زیارت کربلا از یکشنبه آغاز شد.

وی با بیان اینکه در هفته اول آذرماه 10 گروه زیارتی به عتبات مشرف می شوند، افزود: تاکنون اعزام های عتبات از مرکزیت فرودگاه امام خمینی (ره) استان تهران و همچنین فرودگاه کرمان برنامه ریزی شده است و با توجه به استقبال زائران، تعداد ایستگاه های پروازی به مرور افزایش می یابد.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه در این دوره از اعزام ها هر هفته سه اعزام از قم داریم، خاطرنشان کرد: علاوه بر اعزام ها از فرودگاه امام خمینی (ره)، هر چهارشنبه از کرمان به عراق اعزام صورت می گیرد و در روزهای آینده از سایر ایستگاه های پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 400 زائر به عتبات در هفته اول آذر / هزینه سفر 8 میلیون و 600 هزار

اعزام 400 زائر به عتبات در هفته اول آذر / هزینه سفر 8 میلیون و 600 هزار