مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 05:252021-11-23اقتصادي

افزایش 16 درصدی تصادفات منجر به مرگ در آذربایجان شرقی


رییس پلیس راه آذربایجان شرقی از افزایش 16 درصدی تصادفات منجر به مرگ استان در سالجاری خبر داد و افزود: در آبان ماه که آمار تصادفات استان بالا بوده نیز این روند افزایشی تداوم دارد.

- سرهنگ رضا کریمی نژاد دوشنبه شب، یکم آذرماه، در گفت وگوی خبری، اظهار کرد: عمده علت بروز تصادفات استان در سالجاری، عدم توجه به جلو بوده که دلایل اصلی آن نیز شامل استفاده از تلفن همراه در رانندگی، صحبت با سایر سرنشینان، خوردن و آشامیدن، انحراف به چپ، عجله و شتاب بی مورد راننده، سرعت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که دلایل ذکر شده در مجموع 85 درصد علت اصلی تصادفات استان را تشکیل می دهد، گفت: بر اساس بررسی کارشناسان، عامل اصلی این تصادفات خطای انسانی بوده است و در این راستا از رانندگان خواهشمندیم در سطح جاه ها با آرامش و صبر و حوصله تردد داشته باشند تا با رعایت سرعت مطمئنه، شاهد حوادث ناگوار این چنینی نباشیم.

وی از آغاز رزمایش پلیس راه و دستگاه های امدادرسان استان از روز گذشته خبر داد و افزود: این رزمایش تا بیستم اسفندماه ادامه خواهد یافت.

کریمی نژاد در خصوص دلیل این رزمایش، خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی یک استان سردسیر و کوهستانی بوده و دارای 37 گردنه است که 17 گردنه از آن در راه های اصلی استان واقع شده و رانندگان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 16 درصدی تصادفات منجر به مرگ در آذربایجان شرقی

افزایش 16 درصدی تصادفات منجر به مرگ در آذربایجان شرقی