مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 05:252021-11-23اقتصادي

تشکیل پرونده تسهیلات 38 میلیارد ریالی صنایع دستی در خراسان شمالی


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی گفت: 75 پرونده به ارزش 38 میلیارد ریال به بانک های استان جهت دریافت تسهیلات صنایع دستی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا قهرمانیان، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام معرفی 75 پرونده به ارزش 38 میلیارد ریال به بانک های خراسان شمالی اظهار کرد: با دریافت تسهیلات صنایع دستی، برای 120 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال می شود.

وی  از صدور 131 مجوز مشاغل خانگی نیز خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد 123 مجوز در بخش مستقل و 8 مجوز در بخش پشتیبان است که بیشترین کارت های صادر شده مربوط به رشته های دست بافته های داری، معرق، چوب، بافتنی سنتی و .

است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری، 960 نفر از علاقه مندان با شرکت در دوره های مختلف، آموزش های لازم در حوزه صنایع دستی را دریافت کردند، گفت: در پایان این دوره های آموزشی برای هنر آموختگان گواهینامه صادر و اعطا شد.

قهرمانیان افزود: هم اکنون در خراسان شمالی بیش از 16 هزار هنرمند در حوزه تولید صنایع دستی و در بیش از 61 رشته فعالیت دارند.

انتهای پیام/د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده تسهیلات 38 میلیارد ریالی صنایع دستی در خراسان شمالی

تشکیل پرونده تسهیلات 38 میلیارد ریالی صنایع دستی در خراسان شمالی