مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 17:402021-11-22حوادث

دستگیری عامل فروش کالاهای ممنوعه در اینستاگرام


رییس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری شخصی که با راه اندازی صفحه اینستاگرامی اقدام به تبلیغ و فروش کالاهای ممنوعه در شهرستان پارس آباد می کرد، - خبر داد.

رییس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری شخصی که با راه اندازی صفحه اینستاگرامی اقدام به تبلیغ و فروش کالاهای ممنوعه در شهرستان پارس آباد می کرد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ علی قهرمان طالع روز دوشنبه گفت: در پی پایش فضای مجازی توسط تیم رصد پلیس فتا استان اردبیل مشاهده شد که شخص یا اشخاصی با ایجاد صفحه اینستاگرامی اقدام به تبلیغ و فروش اجناس ممنوعه و قاچاق می کنند که بررسی و رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل پرونده و انجام اقدامات پلیسی یکی از متهمان دستگیر و در بازجویی اعتراف کرد که کارت بانکی خود را در ازای دریافت سود به یکی از دوستانش واگذار کرده و هم اکنون از موقعیت و محل سکونت او هیچ اطلاعی ندارد.

او اظهار کرد: پس از تجمیع اطلاعات به دست آمده و انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد، متهم اصلی پرونده سابقه دار و متواری بوده و در مخفیگاه خود مخفی شده است.

رییس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: پس از شناسایی مخفیگاه این متهم، ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه وی را بازداشت و به همراه تجهیزات رایانه ای جمع آوری شده به پلیس فتا انتقال دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل فروش کالاهای ممنوعه در اینستاگرام

دستگیری عامل فروش کالاهای ممنوعه در اینستاگرام