مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 15:352021-11-22حوادث

پس لرزه ها باعث مرگ مرد گناوه ای شد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه گفت: مردی اهل روستای شول این شهرستان بر اثر ریزش سقف خانه قدیمی جان خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالعلی صیادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با دریافت گزارش حادثه ریزش آوار در روستای شول از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه بلافاصله یک تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه بیان کرد: امدادگران پس از حضور در محل متوجه شدند که ریزش سقف منزلی قدیمی، باعث فوت مردی 77 ساله شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به وقوع زلزله هایی که چند وقت اخیر در گناوه و روستا های آن رخ داده است، منازل مسکونی قدیمی و فرسوده، مقاومتی ندارند و باتوجه به فصل بارندگی احتمال وقوع حوادث مشابه وجود دارد که نیاز است اصول ایمنی رعایت و از سکونت در چنین مکان هایی خودداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، 29 فروردین امسال زمین لرزه ای به بزرگی 5.

9 ریشتر در عمق 10 کیلومتری در گناوه رخ داد که باعث مصدومیت 6 نفر، خسارت به بیش از 400 واحد مسکونی، ریزش کوه، شکستن شیشه ها و اثاثیه منازل مردم شد و پس لرزه های این زلزله تا ماه ها بعد ادامه داشت.

زلزله بیشترین آسیب را به روستا ها وارد کرد و 13 روستای بخش مرکزی این شهرستان از جمله شول که به کانون زلزله نزدیک بودند، دچار آسیب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس لرزه ها باعث مرگ مرد گناوه ای شد

پس لرزه ها باعث مرگ مرد گناوه ای شد