مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 15:202021-11-22بين الملل

باید از پایبندی انگلیس به مقررات مربوط به ماهیگیری مطمئن شویم


نخست وزیر فرانسه امروز طی سخنانی گفت که پاریس و بروکسل به دنبال کسب اطمینان از انجام تعهدات انگلیس به توافقات انجام شده با اتحادیه اروپا در زمینه مجوزهای ماهیگیری در دوران پسا برگزیت هستند.

- به نقل از رویترز، نخست وزیر فرانسه امروز طی سخنانی گفت که پاریس و بروکسل به دنبال کسب اطمینان از انجام تعهدات انگلیس به توافقات انجام شده با اتحادیه اروپا در زمینه صدور مجوزهای ماهیگیری در دوران پسا برگزیت هستند.

بر اساس این گزارش، ژان کاستکس گفت: فرانسه و کمیسیون اروپا مصمم هستند تا اطمینان حاصل کنند که بریتانیا به مقررات و توافقات خود در زمینه مجوزهای ماهیگیری پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا احترام می گذارد.

نخست وزیر فرانسه همچنین تاکید کرد که در مورد اختلاف بر سر برگزیت و توافقات مربوط به ماهیگیری با الکساندر دو کرو، نخست وزیر بلژیک که گفته است هفته آینده برای گفتگو در این مورد به بریتانیا سفر خواهد کرد، گفتگو کرده است.

لازم به ذکر است، ماهیگیری و کنترل آب های انگلیس توسط دولت لندن یکی از موضوعات داغ در همه پرسی بریتانیا در سال 2016 برای خروج از اتحادیه اروپا بود و ماهیگیران انگلیسی در جریان برگزیت از دولت لندن خواسته بودند که مجوز قایق های اروپایی برای ماهیگیری در آب های سرزمینی بریتانیا را لغو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از پایبندی انگلیس به مقررات مربوط به ماهیگیری مطمئن شویم

باید از پایبندی انگلیس به مقررات مربوط به ماهیگیری مطمئن شویم