مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 14:402021-11-22سياسي

جهاد تبیینی یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه جهاد تبیینی یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم است، گفت: با این الزام می توان تهدیدها را در چله دوم انقلاب به فرصت بدل ساخت.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با معاون بسیج اساتید کشور و همچنین اعضای اندیشکده بسیج دانشگاه های استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه جهاد تبیینی یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم است که می تواند در چله دوم انقلاب اسلامی تهدیدها به فرصت بدل سازد، تاکید کرد: این امر مهم باید مد نظر تمام اقشار بسیجی کشور باشد.

وی با بیان اینکه باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا از ظرفیت های فرهیختگان دانشگاهی برای حل مسائل و مشکلات بهره برد، ابراز داشت: جهاد تبیینی دارای اهمیت بسرایی است لذا ساز و کار و روند عملی کردن بیانیه گام دوم توسط بسیج اساتید دانشگاه ها ارائه شود تا شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی باشیم.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی به نقش مهم جوانان و دانشگاهیان در پیشبرد اهداف جامعه اشاره و آنان را یکی از مهمترین سرمایه کشور معرفی کرده اند تا با حضور تأثیر گذارشان در مسائل اجرایی، موجبات تحولات عظیم در کشور را فراهم آورند، بیان کرد: در این راه بصیرت افزایی سیاسی در دانشگاه ها توسط اساتید بسیجی مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیینی یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم است

جهاد تبیینی یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم است