مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 14:252021-11-22سياسي

دستور تشکیل کارگروه ارتقای حمایت های قانونی از محیط بانان


رییس سازمان حفاظت محیط زیست در نخستین نشست سراسری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سراسر کشور، دستور تشکیل کارگروهی برای ارتقای حمایت های قانونی ازمحیط بانان سراسر کشور را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی سلاجقه در گفت وگوی برخط رییس و معاونان سازمان حفاظت محیط زیست با فرماندهان یگان حفاظت محیط زیست سراسر کشور که صبح امروز در سالن جلسات سازمان برگزار شد، خواستار افزایش تلاش تمام ارکان سازمان برای پیشبرد سریع امور محیط زیست کشور شد.

وی ضمن مهم برشمردن جایگاه شغل محیط بانی در حفظ و صیانت از منابع تنوع زیستی کشور گفت: از آنجایی که محیط بانان جز بدنه اصلی سازمان به شمار می آیند، اهمیت توجه به آنان را دوچندان می کند و ما هم در جریان دغدغه ها و مشکلات آن ها هستیم.

تلاش خواهیم کرد در جهت رفع این موانع اقدامات مؤثری صورت بگیرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به مشکلات محیط بانان در خصوص جایگاه قانونی در انجام مأموریت ها گفت: یکی از مواردی که باید مورد پیگیری قرار گیرد، هماهنگی و برگزاری نشست با فرمانده نیروی انتظامی خواهد بود که امیدواریم با این با همفکری و در چارچوب قوانین برای محیط بانان شرایط و بستر قابل قبولی فراهم کنیم و آنان بتوانند با خیالی آسوده در مأموریت های خودشان با حمایت قانونی مؤثر در جهت برنامه های تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور تشکیل کارگروه ارتقای حمایت های قانونی از محیط بانان

دستور تشکیل کارگروه ارتقای حمایت های قانونی از محیط بانان