مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 14:102021-11-22ورزشي

بازیکنان لیگ برتری در سایه لژیونرها/ ایران بعد از استرالیا دوم شد


تیم ملی فوتبال ایران بعد از استرالیا، بیش ترین بازیکن لژیونر را در ترکیب خود دارد که تبدیل به معضلی برای دراگان اسکوچیچ از حیث برگزاری تمرینات شده است.

- تیم ملی فوتبال ایران بعد از استرالیا، بیش ترین بازیکن لژیونر را در ترکیب خود دارد که تبدیل به معضلی برای دراگان اسکوچیچ از حیث برگزاری تمرینات شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دراگان اسکوچیچ از زمان حضوری روی نیمکت تیم ملی، با یک مشکل اساسی در ارتباط با لژیونرهای فوتبال ایران مواجه است؛ بازیکنانی که به علت حضور در کشورهای عمدتا اروپایی، نمی توانند زودتر از موعد فیفا دی (پنجره بازی های ملی) به تمرینات تیم ملی ملحق شوند.

اگر چه حضور بازیکنان ایرانی در فوتبال اروپا یک امتیاز مثبت در جهت پیشرفت آن ها و نزدیک شدن به معیارهای بین المللی محسوب می شود و در همین مدت زمان باعث پیشرفت تیم ملی هم شده، اما دیگر خبری از تعطیلی لیگ و برگزاری تمرینات تیم ملی بیش تر از روزهای فیفا دی نیست.

در گذشته و حداقل تا اواخر مربیگری کی روش، تیم ملی معمولا تمرینات خود را با حدود 15 بازیکن لیگ برتری آغاز می کرد که تعدادی از این بازیکنان شاکله اصلی تیم ملی هم بودند و رفته رفته لژیونرها اضافه می شدند اما در دوره حاضر، تیم ملی از تعداد زیادی لژیونر برخوردار است که باعث شده تمرینات پیش از فیفا دی تعطیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان لیگ برتری در سایه لژیونرها/ ایران بعد از استرالیا دوم شد

بازیکنان لیگ برتری در سایه لژیونرها/ ایران بعد از استرالیا دوم شد