مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 13:552021-11-22بين الملل

آمریکا عامل اصلی مشکلات لبنان است/ اراده مقاومت فلسطین شکستنی نیست


هاشم صفی الدین معاون اجرایی حزب الله لبنان با بیان اینکه آمریکا خواهان حل مشکلات لبنان نیست، تأکید کرد مقاومت و اعتماد به نفس تنها راه ساختن آینده لبنان است.

- به نقل از پایگاه خبری العهد، هاشم صفی الدین، معاون اجرایی دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: آمریکا و سیاست های خصمانه این کشور یکی از اصلی ترین علت های بروز مشکلات در لبنان است و مصیبت ها و مشکلاتی که در طول دهه های گذشته در لبنان اتفاق افتاده است، با نظارت و تحت اشراف سیاست های آمریکا بوده است.

وی ادامه داد: اساساً حضور آمریکا در لبنان به اعمال فشارهای بیشتر منجر شده است و واشنگتن به جای اینکه به ایجاد راه حل کمک کند، برای در تنگنا قرار دادن لبنانی ها تلاش می کند.

هاشم صفی الدین که در یک مراسم بزرگداشت در حسینیه شهرک دیر قانون النهر در جنوب بیروت سخنرانی می کرد، افزود: در حال حاضر با چالش های زیادی در لبنان در عرصه های مالی، معیشتی، اقتصادی و سیاسی مواجه هستیم و مصیبت های پی در پی بر ما نازل می شود و به همین خاطر هر کسی که معیار و میزان را از دست بدهد، ضایع می شود و هر کسی به معیارها و موازین پایبند باشد، اوضاع را واضح تر می بیند.

وی تصریح کرد: اوضاع برای ما از همان ابتدای بحرانی که اکنون تشدید و چند شعبه شده است، واضح و آشکار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا عامل اصلی مشکلات لبنان است/ اراده مقاومت فلسطین شکستنی نیست

آمریکا عامل اصلی مشکلات لبنان است/ اراده مقاومت فلسطین شکستنی نیست