مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 13:552021-11-22اجتماعي

مریوان و سروآباد رکوردداران بارش شبانه روز گذشته در کردستان


پیش بین مسئول هواشناسی کردستان گفت:در 24 ساعت گذشته ایستگاه های مریوان،سروآباد،بانه و هزارکانیان بیشترین بارش را داشته و میانگین بارندگی استان حدود 8/5 میلی متر بوده است.

- رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگهی های جوی هواشناسی کردستان خبر داد: مریوان و سروآباد رکوردداران بارش شبانه روز گذشته در کردستان ایسنا/کردستان پیش بین مسئول هواشناسی کردستان گفت:در 24 ساعت گذشته ایستگاه های مریوان،سروآباد،بانه و هزارکانیان بیشترین بارش را داشته و میانگین بارندگی استان حدود 8/5 میلی متر بوده است.

نشمیل احمدیانی امروز( دوشنبه اول آذر) در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای امروز دوشنبه تا غروب و اوایل شب همچنان شاهد فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به شکل ابری شدن آسمان،مه،وزش باد،بارش باران و برف و در ارتفاعات و گردنه ها کولاک برف خواهیم بود.

وی ادامه داد:تا صبح فردا امکان بارش های پراکنده در سطح استان وجود داشته اما از فردا سه شنبه تا روز پنج شنبه،جو استان پایدار بوده و بارشی نخواهیم داشت و به دنبال آن از روز جمعه موج ضعیفی از شمال غرب کشور عبور می کند که در روزهای آینده در مورد آن اطلاع رسانی خواهد شد.

احمدیانی بیان کرد:تا آخر هفته دما در طول روز تغییرات قابل توجهی نداشته و با نوسان 1 تا 2 درجه در همین محدوده باقی خواهد ماند اما صبح چهارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مریوان و سروآباد رکوردداران بارش شبانه روز گذشته در کردستان

مریوان و سروآباد رکوردداران بارش شبانه روز گذشته در کردستان