مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 13:452021-11-22سياسي

ائتلاف الفتح: بازشماری کلی آراء، نتیجه انتخابات عراق را دگرگون می کند


یک عضو ائتلاف الفتح در پارلمان عراق گفت که در صورت بازشماری کلی آراء انتخابات اخیر عراق، نتایج اعلامی را دگرگون خواهد کرد و بسیاری از پیروزها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی الفتلاوی عضو ائتلاف الفتح عراق گفت که فرایند بازشماری کلیه صندوق های رأی، معادله را دگرگون می کند و با تغییر چشم گیر نتیجه موجب می شود که بسیاری از برندگان کنونی انتخابات به بازنده تبدیل شوند.

وی امروز در گفت وگو با شبکه رووداو تصریح کرد که پس از بازشماری جزیی آراء از سوی کمیساریای انتخابات پس از شکایات ارائه شده از سوی چارچوب هماهنگی و سایر احزاب معترض که احساس می کردند مورد ظلم قرار واقع شده اند و آرای آنها مصادره شده، شانس های جدید و نزدیک به برنده شدن برخی از نامزدها به وجود آمد.

 الفتلاوی افزود: در صورت بازشماری کلیه صندوق های رأی گیری، شانس ائتلاف الفتح بیشتر از سایرین است.

گواه این امر، کسب سه کرسی جدید برای الفتح از شش کرسی تغییر یافته در پارلمان، پس از بازشماری دستی برخی صندوق های رأی گیری به دنبال شکایت و اعتراض گروه های سیاسی معترض به نتایج، است.

     این عضو ائتلاف الفتح تصریح کرد که در صورت بازشماری جامع، شانس ها بیشتر و بیشتر خواهد بود و سنجش های صورت گرفته تغییر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف الفتح: بازشماری کلی آراء، نتیجه انتخابات عراق را دگرگون می کند

ائتلاف الفتح: بازشماری کلی آراء، نتیجه انتخابات عراق را دگرگون می کند