مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:552021-11-22سياسي

«بسیجیان» همراهان همیشگی معلمان هستند


سرپرست وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی، ضمن «گرامیداشت هفته بسیج»، بر نکوداشت یاد و خاطره بسیجیان شهید، تأکید کرد.

- ، علیرضا کاظمی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ، پیامی را صادر کرد که متن پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش، آمده است: آموزش و آموختن همان شغل شریفی است که معلمان را در غایت اشتیاق، راهی مسیر اندیشه و اندیشیدن می کند.

هرچند آغاز این مسیر سبز و خلق بالندگی، به قدم علم آفرین معلّم بستگی دارد، بی تردید پایان این راه رستگاری و ایجاد پاکی و پایداری در آن، به قدم امیدآفرین و انگیزه بخش افراد مؤمن و امینی بستگی دارد که بسیجی نام دارند.

بسیجیان آن خادمان بی قیل و قال و ساعی و صبوری هستند که به یقین استقرار و استمرار امید و انگیزه در جامعه، حاصل سعی صادق و صبر صالح آنان است.

بسیج و بسیجیان همدلان و همراهان همیشگی معلمان هستند و امر خطیر تعلیم و تربیت و نیز ایران و ایرانی به وجود گرامی آنها محتاج مشتاقند.

جستاری مجمل اما مجدّ بر فلسفه وجودی بسیج، مؤیّد این نکته حیاتی است که رسالت سترگ نهاد بسیج، به ویژه بسیج فرهنگیان، درک دقیق زمانه و اقتضائات آن، توجه مدقّقانه به منویات مقام معظّم رهبری، تجلّی یافته در بیانیه گام دوم انقلاب، ارتقای دانش و اعتلای بینش، تجهیز خود به دانایی و توانایی روز، بهره جستن بهنگام و متبحرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بسیجیان» همراهان همیشگی معلمان هستند

«بسیجیان» همراهان همیشگی معلمان هستند