مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-22اقتصادي

تمام فرآیند خدمات تجاری کشور تا پایان 1400 الکترونیکی می شود


رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: همه خدمات مربوط به تجارت خارجی کشور تا قبل از گمرک و تبادل میان دستگاه ها تا پایان سال الکترونیکی و هوشمند می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رهبری امروز در نشست خبری اظهار کرد: تمامی خدمات اعم از صدور و تمدید کارت بازرگانی، درخواست رتبه، درخواست بازنگری رتبه کار و.

در بخش تجارت وزارت صمت الکترونیکی شده است و گام نهایی که وزارتخانه و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به صورت عملیاتی دنبال می کند این است که علاوه بر الکترونیکی شدن خدمات وزارتخانه در حوزه تجارت این خدمات هوشمند نیز شود یعنی نقش عامل انسانی در ارائه خدمات به حداقل برسد و یا حتی حذف شود.

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی افزود: حذف نقش عوامل انسانی در صدور و تمدید کارت بازرگانی به صورت پایلوت (آزمایشی) در 3 استان عملیاتی شده که امیدواریم تا پایان سال به تمامی استان ها توسعه پیدا کند؛ همچنین علاوه بر الکترونیکی شدن خدمات حوزه تجارت در تلاش هستیم تا خدمات این حوزه تا پایان سال جاری یا حداکثر تا پایان سه ماهه سال 1401 هوشمند شود.

وی با بیان اینکه همه خدمات مربوط به تجارت خارجی کشور تا قبل از گمرک و تبادل میان دستگاه ها تا پایان سال الکترونیکی می شود، ادامه داد: در حوزه ارائه نماد الکترونیک، کاهش، زمان صدور مجوز و تنظیم نظام رتبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام فرآیند خدمات تجاری کشور تا پایان 1400 الکترونیکی می شود

تمام فرآیند خدمات تجاری کشور تا پایان 1400 الکترونیکی می شود