مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-22سياسي

تکلیف نهایی مونوریل قم در سفر رییس جمهور مشخص می شود


رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضرب الاجل دستگاه قضا نسبت به تعیین تکلیف پروژه نیمه کاره مونوریل، گفت: شهرداری قم در سفر قریب الوقوع رییس جمهور نسبت به تصمیم نهایی در خصوص اجرای این پروژه یا جمع آوری کامل آن اقدام خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین اسلامی امروز در شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، تصریح کرد: موضوع تبصره 6 و 10 درصد مطلق اراضی به شهرداری، درهم آمیختگی بافت تاریخی و فرسوده شهری و ایجاد موانع برای توسعه شهر با این اختلاط غیرکارشناسی و مشکل خارج بودن مجموعه اوقاف از شمول ماده 101 از دغدغه های مهم مدیریت شهری قم است که در سفر رییس جمهوری باید نسبت به طرح و حل آن ها اقدام گردد.

وی با اشاره به ضرب الاجل دستگاه قضا نسبت به تعیین تکلیف پروژه نیمه کاره مونوریل، گفت: شهرداری قم در سفر قریب الوقوع رییس جمهوری نسبت به تصمیم نهایی در خصوص اجرای این پروژه یا جمع آوری کامل آن اقدام خواهد کرد.

اسلامی با اشاره به اخذ مجوز 30 درصد کاهش عوارض و بهای خدمات برای املاک مجاور احداث زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی ایران از میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار امام(ره)، گفت: کاهش عوارض در مواردی که مربوط به ملک شخصی نباشد از اختیارات شورای اسلامی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف نهایی مونوریل قم در سفر رییس جمهور مشخص می شود

تکلیف نهایی مونوریل قم در سفر رییس جمهور مشخص می شود