مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-22سياسي

سند مطالبات، سیاست ها و برنامه های اقدامی رهبر انقلاب تهیه می شود


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به تهیه سندی در زمینه مطالبات، سیاست ها و برنامه های اقدامی رهبر معظم انقلاب برای ارایه در صحن این شورا اشاره کرد.

- ، سعیدرضا عاملی در اولین جلسه کارگروه بازنگری وظایف و مأموریت های این شورا با یادآوری اینکه این کارگروه 12 عضو دارد، اظهار داشت: در این فضای طلایی و هماهنگی سه قوه در کنار دیدگاه رهبر معظم انقلاب فرصت چشمگیری است که فرایند و روند جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی با یک تحول اساسی به مسائل مهم و واقعی فرهنگ و علم و فناوری بپردازد و یک بازنگری در خصوص اهداف، شرح وظایف و ماوریت ها و ساختارهای موجود خود داشته باشد.

وی با یادآوری نقش محوری اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: همه اعضای این شورا منصوبین رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و توقع می رود که با اختصاص وقت و زمان مؤثر در همه مراحل تحولی مشارکت داشته باشند و توفیقات ما نتیجه هم فکری و هم افزایی جمعی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به تهیه سندی در زمینه مطالبات، سیاست ها و برنامه های اقدامی رهبر معظم انقلاب برای ارائه در صحن این شورا اشاره کرد و گفت: در این سند به احکام و نظرات پیشین معظم له استناد شده است و یک ماده واحده ذیل مأموریت های محوله تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مطالبات، سیاست ها و برنامه های اقدامی رهبر انقلاب تهیه می شود

سند مطالبات، سیاست ها و برنامه های اقدامی رهبر انقلاب تهیه می شود