مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-22دانش

امکان ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش رشته های کاردانی به کارشناسی فراهم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 تکمیل نشده، - برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 تکمیل نشده، پذیرش براساس سوابق تحصیلی برای نوبت بهمن ماه صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 تکمیل نشده، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کاردانی) برای نوبت بهمن ماه صورت می گیرد.

براین اساس ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی از 16 تا 22 آذرماه ادامه خواهد داشت و داوطلبان باید در این بازه زمانی نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org اقدام کنند.

لازم به توضیح است، اطلاعیه تکمیلی به همراه جداول رشته های تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی همزمان با شروع ثبت نام از روز سه شنبه 16 آذرماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش رشته های کاردانی به کارشناسی فراهم شد

امکان ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش رشته های کاردانی به کارشناسی فراهم شد