مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-22حوادث

شگرد جدید شکارچیان پژو در شرق کشور


کارآگاهان در پی اعترافات این متهم، موفق شدند 18 تن از اعضای اصلی شبکه سرقت را در نقاط مختلف شهر مشهد و در چندین عملیات هماهنگ و ضربتی دستگیر کنند .

- اعضای این شبکه خودروهای سرقتی را به شهرهای مرزی در شرق کشور منتقل می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، پلیس مشهد اعضای یک شبکه 18 نفره سرقت خودروهای پژو پارس و 405 را در حالی دستگیر کرد که سرکردگی آن را جوان سابقه داری به عهده داشت که اردیبهشت گذشته با سپردن وثیقه به دادسرا آزاد شده بود.

در پی افزایش سرقت خودروهای پژو در مشهد که موجب نگرانی شهروندان شده بود، سردار سرتیپ محمد کاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) دستورات ویژه ای را برای پیگیری این ماجرا صادر کرد و بدین ترتیب گروه های تخصصی از پلیس آگاهی مشهد در چند شاخه اطلاعاتی و عملیاتی و با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ حسین دهقان پور(رییس پلیس مشهد) وارد عمل شدند و به واکاوی پرونده های سرقت پرداختند.

گروه های اطلاعاتی، با استفاده از راهنمایی های رییس پلیس مشهد، در اولین مرحله از اقدامات پلیسی به رصد دوربین های مدار بسته و بررسی بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار پرداختند و به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد یک سارق حرفه ای و سابقه دار به نام امیر- ش در سرقت های مذکور نقش دارد چرا که او از دزدان حرفه ای بود که با شیوه و شگردی خاص به خودروهای دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگرد جدید شکارچیان پژو در شرق کشور

شگرد جدید شکارچیان پژو در شرق کشور