مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-22سياسي

تاکید معاون سازمان ثبت اسناد بر اجرای حدنگاری در استان تهران


معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست با مدیران ستادی و استانی این سازمان بر ضرورت تسریع و تسهیل اجرای کاداستر (نقشه برداری ثبتی) در استان تهران تاکید کرد.

- معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست با مدیران ستادی و استانی این سازمان بر ضرورت تسریع و تسهیل اجرای کاداستر (نقشه برداری ثبتی) در استان تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، جلسه قرارگاه حدنگاری با حضور معاون امور املاک و کاداستر و تعدادی از مدیران ستادی و استانی ثبت اسناد و املاک برگزار شد.

علی بهبهانی معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در نشست با مدیران کل املاک و کاداستر و روسای واحدهای ثبتی استان تهران به تبیین اهمیت اجرای دقیق و سریع طرح برون سپاری پرداخت.

در این جلسه معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تشریح ضرورت تسریع و تسهیل اجرای کاداستر در استان تهران بر اجرای ماده 3 قانون جامع حدنگار تاکید کرد.

ماده 3- سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مکلف است ظرف مدت پنج سال از تاریخ لازم الاجراء شدن قانون جامع حدنگار، حدنگاری را به نحوی به انجام برساند که موقعیت و حدود کلیه املاک و اراضی داخل محدوده مرزهای جغرافیایی کشور اعم از دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون سازمان ثبت اسناد بر اجرای حدنگاری در استان تهران

تاکید معاون سازمان ثبت اسناد بر اجرای حدنگاری در استان تهران