مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-22سياسي

دومین جشنواره ملی «امیرکبیر» در البرز برگزار می شود


رییس جهاد دانشگاهی استان البرز از آغاز به کار دومین جشنواره ملی «امیرکبیر» با هدف شناسایی رساله ها، پایان نامه ها و طرح های دانشجویی موفق که بر اساس تقاضای کارفرمایان نوشته شده باشند و به مرحله اجرا رسیده باشند، - ایسنا/البرز رییس جهاد دانشگاهی استان البرز از آغاز به کار دومین جشنواره ملی امیرکبیر با هدف شناسایی رساله ها، پایان نامه ها و طرح های دانشجویی موفق که بر اساس تقاضای کارفرمایان نوشته شده باشند و به مرحله اجرا رسیده باشند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا فیروزی گفت: این دوره از جشنواره که همانند سال گذشته در سطح دانشگاه های کل کشور اجرایی می شود، دی ماه امسال همزمان با سالروز شهادت مرحوم میرزا تقی خان امیرکبیر در کرج برگزار می شود.

وی افزود: تجارب جهاد دانشگاهی در برگزاری موفق 18 دوره جشنواره ملی پایان نامه های دانشجویی پیش روی مجریان این طرح قرار دارد و در جشنواره امیرکبیر، استفاده از نتایج رساله ها و پایان نامه های کاربردی در بخش های مختلف تولید، خدمات، و کشاورزی از اهداف اصلی این جشنواره است.

فیروزی ادامه داد: طرح ها و پایان نامه های ارسالی به این جشنواره باید در بازه زمانی یکم مهر ماه سال 1398 تا سی ام آبان ماه سال جاری دفاع شده باشند و مهلت ارسال آثار نیز تا سی ام آذرماه سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره ملی «امیرکبیر» در البرز برگزار می شود

دومین جشنواره ملی «امیرکبیر» در البرز برگزار می شود