مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-22بين الملل

کنگره آمریکا شکست در افغانستان را بررسی می کند


کنگره آمریکا می خواهد ته و توی افتضاح افغانستان را درآورد؛ این نهاد قانونگذاری قصد دارد با تشکیل کمیسیونی مشخص کند چه بر سر کهنه سربازان، - "کنگره آمریکا می خواهد ته و توی افتضاح افغانستان را درآورد؛ این نهاد قانونگذاری قصد دارد با تشکیل کمیسیونی مشخص کند چه بر سر کهنه سربازان، مردم آمریکا و افغانستان و مردم آسیا و خاورمیانه که تا مدت ها با پس لرزه های جنگ زندگی خواهند کرد، آمده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جیمز دورسو، از کارشناسان حوزه امنیتی و لجستیکی آمریکا در مطلبی برای پایگاه هیل نوشته است: تشکیل این کمیسیون فرصتی مغتنم خواهد بود تا توضیح دهد که چه بر سر مردم آمریکا و افغانستان، کهنه سربازان متحدی که در جنگ شرکت کردند و شهروندان آسیای میانه، جنوب آسیا و خاورمیانه که مدت ها پس از بازگشت نیروهای آمریکایی به مناطق امن خود در آمریکای شمالی، با پس لرزه های جنگ زندگی خواهند کرد، آمده است.

اعضای مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده آمریکا، لایحه هایی را برای ایجاد یک کمیسیون غیرحزبی ارائه کرده اند تا در مورد اشتباهات چهار دولت واشنگتن که در این جنگ شرکت کردند، به مردم گزارش دهد.

جزییات در این لوایح، مانند تعداد کمیسران و دوره کمیسیون متفاوت است، اما هدف آن روشن است؛ اینکه اجباری برای بررسی عمومی چگونگی و چرایی شکست پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره آمریکا شکست در افغانستان را بررسی می کند

کنگره آمریکا شکست در افغانستان را بررسی می کند