مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-22حوادث

تلاش برای کاهش حوادث جاده ای در رزمایش زمستانه قزوین


فرمانده پلیس راه استان قزوین تأکید کرد: امیدواریم زمستان را با حداقل حوادث ترافیکی سپری کنیم؛ برای این امر باید با دستگاه های پشتیبان و ترافیکی دست به دست هم دهیم تا روند کاهشی تصادفات 6 سال اخیر ادامه داشته باشد.

- سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: امیدواریم زمستان را با حداقل حوادث ترافیکی سپری کنیم، با توجه به موقعیت اقلیمی و کولاک خیز بودن گردنه های استان نیاز به همت همه جانبه توسط دستگاه های امدادی و خدمت رسان داریم.

باید با دستگاه های پشتیبان و ترافیکی دست به دست هم دهیم تا روند کاهشی تصادفات 6 سال اخیر ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: دغدغه مسئولان رسیدگی به مردم و ایجاد امنیت برای آنان است؛ به همین منظور در طرح رزمایش ترافیکی زمستان 1400 در گردنه های مهم و راه های مواصلاتی استان به صورت شبانه روزی حضور پیدا خواهیم کرد و در تلاش هستیم با ایجاد نظم و امنیت در محورهای مواصلاتی ایمنی در تردد را شاهد باشیم.

فرمانده پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: قزوین شاهراه و یکی از محورهای پرتردد کشور است و امید می رود مسئولان و پلیس همراهی لازم و وحدت جمعی را در زمستان داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیرکل راهداری باید در رفع نواقص جاده ای و تعمیرات تجهیزات امدادرسانی و وسایل نقلیه، ذخیره شن و ماسه و قراردادن کیسه های شن و ماسه در محوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای کاهش حوادث جاده ای در رزمایش زمستانه قزوین

تلاش برای کاهش حوادث جاده ای در رزمایش زمستانه قزوین