مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-22سياسي

شاخص قرارگیری در جریان ناب بسیجی پیروی محض از ولایت است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تقویت روحیه بسیج و بسیجی یکی از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی همدان است گفت: شاخص قرارگیری در جریان ناب بسیجی پیروی محض از مقام معظم رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی مجذوبی ظهر امروز در مراسم تقدیر از بسیجیان، تقویت روحیه بسیج و بسیجی را در دستورکار دانشگاه علوم پزشکی همدان دانست و شاخص قرارگیری در جریان ناب بسیجی را پیروی محض از مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهیده سلامت استان شهید گلنار قیامتی وشهیده زهرا سادات موسوی از دکتر احمدی قمی به عنوان بسیجی پاک، مخلص و خدمت گذار و از شهید معصومی به عنوان فردی فعال، شاداب، خدمت رسان ومردمی در مرکز آموزشی درمانی  سینا یاد کرد و شنیدن خبر شهادت این دو بزرگوار را بسیار ناگوار دانست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه بسیج یک حقیقت تغییرناپذیر و جریان اثرگذار است، گفت: جریان بسیج در طول زمان ادامه می یابد و متناسب با شرایط روز اثرگذاری خود را نشان می دهد وبسیجیان در کنار رهبر انقلاب و مردم کشورشان می مانند و برای کشور تا آخرین لحظه خدمت می کنند.

وی افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس دنیا و امور دنیوی را پشت سر گذاشتند و پیش رفتند و پس از آن نیز بسیجی وار در صحنه انقلاب حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص قرارگیری در جریان ناب بسیجی پیروی محض از ولایت است

شاخص قرارگیری در جریان ناب بسیجی پیروی محض از ولایت است