مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-22فرهنگي

استفاده از ظرفیت 100 درصدی سالن های تئاتر هنوز قطعی نشده است


مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال رایزنی با وزارت بهداشت برای استفاده از ظرفیت 100 درصدی سالن های تئاتر و سینما است.

- قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اینکه آیا محدودیت استفاده از 50 درصد ظرفیت سالن های تئاتر برداشته می شود و اجراها می توانند با ظرفیت 100 درصدی روی صحنه بروند، به خبرنگار مهر گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال رایزنی با وزارت بهداشت است و گفتگوهایی در خصوص لغو محدودیت استفاده از 50 درصد ظرفیت سالن های تئاتر و سینما انجام شده ولی هنوز تصمیمی قطعی در این خصوص اتخاذ نشده است.

وی تأکید کرد: نظر تخصصی ما این است که با شرایط فعلی و همچنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی تئاتر می تواند از ظرفیت 100 درصدی سالن های اجرا استفاده کند ولی تابع قانون و تصمیم وزارت بهداشت در این خصوص هستیم.

آشنا درباره وضعیت حمایت از گروه های نمایشی و پرداخت تعهدات اداره کل نسبت گروه ها، یادآور شد: در بحث پرداخت تعهدات مشکلی نداریم و به محض اینکه تعهدات جدیدی ایجاد شود به سرعت پرداخت می شود تا مشمول زمان نشود.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان درباره وضعیت بودجه جشنواره های نمایش های آیینی و سنتی و تئاتر فجر نیز گفت: دکتر اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی فرموده اند که حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت 100 درصدی سالن های تئاتر هنوز قطعی نشده است

استفاده از ظرفیت 100 درصدی سالن های تئاتر هنوز قطعی نشده است