مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:302021-11-22اقتصادي

تخصیص 9 میلیارد تومان برای توانمندسازی دانش آموزان با نیاز ویژه خراسان جنوبی


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور نسبت به تأمین مبلغ 7 میلیارد و 600 میلیون تومان بابت خرید گوشی هوشمند و 2 میلیارد تومان به منظور ارائه خدمات توانبخشی به دانش آموزان با نیاز ویژه خراسان جنوبی قول مساعد داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور نسبت به تأمین مبلغ 7 میلیارد و 600 میلیون تومان بابت خرید گوشی هوشمند و 2 میلیارد تومان به منظور ارائه خدمات توانبخشی به دانش آموزان با نیاز ویژه خراسان جنوبی قول مساعد داد.

سید جواد حسینی، امروز دوشنبه اول آذر ماه در نشست کمیته هماهنگی، پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: فضای لازم و استاندارد برای هر دانش آموز با نیاز ویژه 28 متر مربع است در حالی که میزان فضای موجود برای هر دانش آموز ده و نیم متر مربع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، مناسب سازی در ابعاد مختلف آموزشی، تربیتی، پروری، سلامت، تربیت بدنی و عمرانی را مهم ترین اهداف تشکیل کمیته هماهنگی،پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش استثنایی دانست و عنوان کرد: لازم است در جذب و تخصیص نیروی انسانی، سالانه سهمیه 10 درصدی برای تأمین 12 هزار نیروی اداری و آموزشی استثنایی کشور در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 9 میلیارد تومان برای توانمندسازی دانش آموزان با نیاز ویژه خراسان جنوبی

تخصیص 9 میلیارد تومان برای توانمندسازی دانش آموزان با نیاز ویژه خراسان جنوبی