مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-22اجتماعي

دستگاه های اجرایی استان پیوست فرهنگی داشته باشند


استاندار یزد از مدیران تمامی دستگاه های اجرایی استان خواست، پیوست فرهنگی نهاد تحت مدیریت خود را اعلام کنند و در راستای کمک به توسعه فعالیت های آموزشی به آموزش و پرورش از امکانات موجود بهره مند شوند.

- مهران فاطمی یکشنبه شب در شورای آموزش و پرورش استان افزود: این پیوست در قالب سند همکاری بین دستگاه ها و آموزش و پرورش استان تدوین و همه اداره ها به کمک آموزش و پرورش بشتابند.

وی ادامه داد: معدن یکی از ظرفیت های مهم استان است لذا هنرستان معدن برای به کارگیری دانش آموزان بعد از فراغت از تحصیل و با همکاری نظام مهندسی معدن و واحدهای صنعتی و معدنی و به منظور استفاده از این مزیت استان برای مهارت آموزی دانش آموزان راه اندازی می شود.

به گفته رییس شورای آموزش و پرورش یزد، مدیران این نهاد در شهرستان ها سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به عنوان ریل گذاری برای آینده در دست اقدام داشته باشند و با رویکرد استانی همچنین سرلوحه قرار دادن فعالیت های فناوری و مهارتی در این راه گام بردارند.

بومی سازی علم با توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: سه اصل تفکر، تدین و تعقل در سیستم آموزش و پرورش باید در اولویت باشد و نسل آینده اداره کننده کشور است و نظام اسلامی باید در دنیا زبانزد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی استان پیوست فرهنگی داشته باشند

دستگاه های اجرایی استان پیوست فرهنگی داشته باشند