مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:002021-11-22سياسي

توسعه فرهنگ کتابخوانی باعث طراوت جامعه اسلامی می شود


امام جمعه بجنورد با انتقاد از گذراندن بیهوده وقت، گفت: توسعه فرهنگ کتابخوانی، مایه طراوت جامعه اسلامی است و برای دستیابی به جامعه علم محور، - ، حجت الاسلام رضا نوری پیش از ظهر دو شنبه در حاشیه بازدید از کتابخانه مرکزی مرحوم آیت الله مهمان نواز، اظهار کرد: کتابخانه مرکزی بجنورد شایسته مردم فرهنگی و کتاب خوان خراسان شمالی است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: اینک که این کتابخانه به نام یک شخصیت انقلابی و فرهیخته مزین شده، یاد و خاطره اش با دمیده شدن عطر کتاب و کتابخوانی در این فضای فرهنگی جاویدان می ماند.

وی در این دیدار ضمن تأکید بر نقش محوری کتابخانه های عمومی در توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه، افزود: توسعه فرهنگ کتابخوانی، مایه طراوت جامعه اسلامی است و برای دستیابی به جامعه ای توسعه یافته و علم محور، باید زندگی مردم با کتاب عجین شود.

حجت الاسلام نوری با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، اظهار داشت: فعالان فرهنگی در تعمیق و ترویج این فرهنگ ارزشی نقش تأثیرگذاری دارند.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: کتاب باید در متن زندگی مردم قرار گیرد؛ معمولاً بر پرهیز از موازی کاری توصیه می شود، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب در بحث کتاب و کتابخوانی اگر صدها موازی کاری هم باشد، بازهم جا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فرهنگ کتابخوانی باعث طراوت جامعه اسلامی می شود

توسعه فرهنگ کتابخوانی باعث طراوت جامعه اسلامی می شود