مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:502021-11-22سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی در محرومیت زدایی


مدیر کل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به لزوم افزایش همکاری ها میان این نهاد و سپاه، گفت: استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی در محرومیت زدایی ضروری است.

- ، حامد دائمی ظهر دوشنبه در دیدار جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار خدمت به محرومان را مهم ترین رسالت بنیاد مسکن عنوان و اظهار کرد: بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله و سیل، احداث مسکن محرومان، بهسازی و بازسازی مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و تأمین مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت بخشی از فعالیت های بنیاد مسکن از زمان تأسیس تا به امروز بوده است.

وی در ادامه به نقش اساسی مدیریت صحیح منابع و امکانات در محرومیت زدایی به ویژه در حوزه روستایی اشاره کرد و افزود: توجه به این بخش در ارتقای کیفیت زندگی مردم این مناطق نیز تأثیرگذار است.

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان بر لزوم استفاده از همه ظرفیت های قانونی برای محرومیت زدایی و توسعه روستایی تاکید کرد و گفت: نیروهای جهادی سپاه همیشه و در همه حال منشأ خدمت بوده اند و باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی ادامه داد: بهره گیری از این نیروهای جهادی در مناطق کم برخوردار سبب رونق کار و تلاش و محرومیت زدایی از این مناطق شده است.

دائمی در ادامه به توانمندی ها و اهداف مشترک بنیاد مسکن و بسیج در راستای کمک به اقشار محروم جامعه به ویژه روستاییان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی در محرومیت زدایی

ضرورت استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی در محرومیت زدایی