مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:452021-11-22فرهنگي

هنرنمایی «گورخر سیاه» در کانون پرورش فکری


نمایش عروسکی «گورخر سیاه» به کارگردانی شراره طیار از روز هفتم آذر در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای نخستین بار به روی صحنه می رود.

- نمایش عروسکی گورخر سیاه به کارگردانی شراره طیار از روز هفتم آذر در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای نخستین بار به روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این نمایش با اقتباس از افسانه ای آفریقایی با همین نام، نوشته بربل مایا، از سوی زهرا وثوق شیرایه ترجمه و برای مخاطب خردسال و کودک در سال 1397 تولید شد.

نمایش گورخر سیاه از پذیرش تفاوت بین موجودات و احترام به آنها صحبت می کند و مخاطبان کودک را در مقابل این چالش فکری قرار می دهد که آیا تفاوت های ظاهری می تواند تعیین کننده ارتباط ما با دیگران باشد یا خیر.

بر اساس این خبر، تقویت ارکان هوش اخلاقی همدلی، مهربانی، وجدان ، پذیرش و احترام به تفاوت های ظاهری موجودات و تقویت مهارت های حل مساله، تلاش و پیگیری از جمله مواردی است که در روند داستان این نمایش به آنها پرداخته می شود.

در خلاصه این نمایش آمده: یک روز صبح گورخر از خواب بیدار می شود و درمی یابد تمام خط های سفیدش ناپدید شده، او دیگر یک گورخر نیست و باید گودال آب را ترک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرنمایی «گورخر سیاه» در کانون پرورش فکری

هنرنمایی «گورخر سیاه» در کانون پرورش فکری