مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:452021-11-22دانش

طرحی که میان صنعت، حسابدار و دانشجو ارتباط برقرار می کند


طرح کرکیش، ایده ای در جهت برقراری ارتباط بین صنعت، حسابدار و دانشجو است که توسط یکی از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی طراحی شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی طرح کرکیش، ایده ای در جهت برقراری ارتباط بین صنعت، حسابدار و دانشجو است که توسط یکی از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی طراحی شده است.

زهرا سلطانی چایباغی دانشجوی جوان متولد سال 1373 است که اکنون در مقطع کارشناسی رشته ی مدیریت کسب و کار در مرکز آموزش علمی - کاربردی گروه صنایع غذایی شیرین عسل تبریز به تحصیل مشغول و یکی از دانشجویان فناوری است که طرحی با عنوان کرکیش در حیطه ی حسابداری و امور مالی را طراحی کرده است.

وی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تحصیلات ابتدایی تا دبیرستان را در شهر مراغه گذرانده و از سال 94 به صورت حرفه ای در حیطه ی حسابداری و امور مالی فعالیت خود رو آغاز کردم و اکنون نیز در چند شرکت، مسئولیت امور مالی دارم؛ هم چنین در کنار فعالیت های کاری، مشغول به تحصیل در رشته مدیریت کسب و کار در مرکز آموزش علمی کاربردی گروه صنایع غذایی شیرین عسل هستم.

وی در ادامه در خصوص علت نامگذاری طرح خود، افزود: کرکیش از خزانه داران نامی زمان داریوش بود که علاوه بر آنکه منشا تحولات شگرفی در نظام مالی، حسابداری و حسابرسی داریوش شد، امپراتوری وسیع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی که میان صنعت، حسابدار و دانشجو ارتباط برقرار می کند

طرحی که میان صنعت، حسابدار و دانشجو ارتباط برقرار می کند