مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:202021-11-22سياسي

دانشگاه های کردستان مرکز مهمی برای اقلیم کردستان است


بی تردید استان کردستان می تواند مرکز مهمی برای کل منطقه باشد؛ دانشگاه های کردستان می تواند مرکز مهمی برای توسعه علم در اقلیم کردستان باشد و مردم کرد عراق بدانند که در دانشگاه های ما به روی آنها باز است.

- ایسنا/کردستان وزیر کشور گفت: بی تردید استان کردستان می تواند مرکز مهمی برای کل منطقه باشد؛ دانشگاه های کردستان می تواند مرکز مهمی برای توسعه علم در اقلیم کردستان باشد و مردم کرد عراق بدانند که در دانشگاه های ما به روی آنها باز است.

سردار احمد وحیدی امروز (اول آذر) در مراسم تودیع و معارفه استاندار کردستان اظهار کرد: مردم کردستان نمونه ای از شرافت و نجات هستند و نگاهی به کارنامه این استان نشان می دهد که مردم کردستان برای دفاع از وطن سینه را در مقابل دشمنان پهن کرده و نشان دادند مردمی عمیق، فرهنگی و بصیر هستند.

وی افزود: دشمنان انواع فشارها را برای توسعه نیافتن استان وارد می کردند، اما امروز در لوای استکبار و رژیم صهیونسیتی هستند و در تلاشند که مردم غیور و پرفراز کرد رفاه نداشته باشند.

وزیر کشور عنوان کرد: امروز کردستان اعلام کرده که حاضر نیستند دشمنان مردم به آغوش جامعه برگردد و حق است که این ملت الگویی برای همگان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های کردستان مرکز مهمی برای اقلیم کردستان است

دانشگاه های کردستان مرکز مهمی برای اقلیم کردستان است