مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-22اقتصادي

آزادی 120 زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون در یزد


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 120مددجو جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

- سیدمسعود عظیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که از تعداد کل زندانیان آزاده شده، از ابتدای امسال تاکنون 28 مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران تحت پوشش قرار گرفتند، اظهار کرد: تعداد 92 مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمکهای خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانکهای عامل از زندان آزادهای استان یزد آزاد شدند.

وی با اشاره به این موضوع که از ابتدای امسال تاکنون 120 مددجو جرائم غیرعمد از زندانی استان یزد آزاد شدند، افزود: با تبلیغات انجام شده، اختصاص هزینه های مراسم ختم به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب طرح رضوان در استان تبدیل به یک فرهنگ حسنه گردیده تا جایی که از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ یک میلیارد تومان از ناحیه خیرین در قالب این پویش به ستاد دیه استان اهدا شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان از اجرای پویش های یلدای رهایی به مناسبت شب یلدا و پویش سردار دلها به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد و افزود: در نظر داریم با تبلیغات گسترده و با برگزاری این دو پویش و جذب کمک های مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 120 زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون در یزد

آزادی 120 زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون در یزد