مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-22سياسي

در مجموع 10000 حوزه رأی گیری در عراق فاقد اعتبار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح عراق امروز (دوشنبه) در خلال دیدار با یک هیأت سیاسی ترکمن به سرپرستی حسن توران در بغداد از ابطال آرای 18 درصد حوزه های رأی گیری خبر به دستور کمیساریای عالی انتخابات عراق خبر داد.

- رییس ائتلاف الفتح عراق از ابطال 18 درصد آرای حوزه های رأی گیری به دستور کمیساریای عالی انتخابات عراق خبر داد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح عراق امروز (دوشنبه) در خلال دیدار با یک هیأت سیاسی ترکمن به سرپرستی حسن توران در بغداد از ابطال آرای 18 درصد حوزه های رأی گیری خبر به دستور کمیساریای عالی انتخابات عراق خبر داد.

به نوشته وبگاه المعلومه، در بیانیه دفتر العامری آمده است که دو طرف در این دیدار با متهم کردن کمیساریای عالی انتخابات به سوءمدیریت و اقدامات غیر قانونی در روند انتخابات، این عالی ترین نهاد انتخاباتی عراق را در ایجاد شرایط کنونی سهیم دانستند.

هادی العامری در این دیدار گفت که طبق تصمیم هیأت قضایی (زیر مجموعه کمیساریای عالی انتخابات) آرای 6000 حوزه رأی گیری که رأس ساعت شش درب های خود را نبسته بودند، باطل اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مجموع 10000 حوزه رأی گیری در عراق فاقد اعتبار است

در مجموع 10000 حوزه رأی گیری در عراق فاقد اعتبار است