مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 09:002021-11-22سياسي

«انسیه خزعلی» رییس ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی خانم دکتر خزعلی را به ریاست ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر منصوب کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و که با حضور کلیه اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نیز حضور مجازی 28 نفر از روسای این شورا از سراسر کشور برگزار شد، حجت الاسلام اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به نقش بی بدیل زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و عرصه های پس از آن گفت: ما مرهون زحمات و حضور موثر زنان در عرصه های مختلف کشور از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون هستیم.

حجت الاسلام اشجری تبیین جایگاه زنان در نگاه امامین انقلاب در ترویج فرهنگ فاطمی و دستاوردهای زنان پس از پیروزی انقلاب را از وظایف و ماموریت های این شورا معرفی کرد و گفت: در راستای برگزاری مراسم های مذهبی و ملی؛ تشکیل ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی تاکید کرد: انتصاب خانم دکتر خزعلی به عنوان رییس ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر توسط حضرت آیت الله جنتی، نشان از عمق تخصص، تعهد و شایستگی ایشان نسبت به حوزه زنان و خانواده است.

حجت الاسلام اشجری یادآور شد: حکم رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به خانم دکتر خزعلی به مدت سه سال است و ایشان می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انسیه خزعلی» رییس ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر شد

«انسیه خزعلی» رییس ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر شد