مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-22سياسي

فرمانده سپاه ابرکوه:محرومیت زدایی و اقدام جهادی در اولویت برنامه های بسیج


فرمانده سپاه ابرکوه در نشست خبری گفت: بسیج یکی از نهادهایی است که از بدو تأسیس تا کنون از اهداف و شعارهای اولیه خود منحرف نشده و برای تقویت نظام محکم و استوار ایستاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، سرهنگ پاسدار مهدی ابرقویی در جمع اصحاب رسانه شهرستان ابرکوه شعار امسال هفته بسیج را بسیج پاره تن مردم عنوان کرد و اظهار کرد: بسیج یک تشکیلات مردمی برای خدمت رسانی به مردم و مولود انقلاب است که در هشت سال جنگ تحمیلی به اوج شکوفایی خود رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ابراز کرد: بعد از پایان جنگ شاید بسیاری از افراد قصد داشتند برای بسیج تاریخ مصرف تعیین کنند که با هوشیاری و درایت حضرت امام(ره) این نهاد مقدس پا برجا ماند و بلافاصله پس از جنگ در عرصه سازندگی خوش درخشید.

سرهنگ ابرقویی به حضور و درخشش بسیج در تمامی مراحل انقلاب، حوادث و بلایایی طبیعی، صحنه های مختلف ملی و .

اشاره کرد و افزود: اکنون پس از گذشت 42 سال از تشکیل بسیج، این نهاد همچنان استوار و پا برجا بر روی اهداف و شعارهای اولیه خود ایستاده و ذره ای از آن منحرف نشده است.

ابرقویی اصلی ترین هدف بسیج را تقویت نظام عنوان کرد و ادامه داد: بسیج در نظر دارد با تقویت پایگاه های و تشکیلات محلات اسلامی با محوریت ائمه جماعات، در بحث تربیت نیروی بسیجی گامی بلن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه ابرکوه:محرومیت زدایی و اقدام جهادی در اولویت برنامه های بسیج

فرمانده سپاه ابرکوه:محرومیت زدایی و اقدام جهادی در اولویت برنامه های بسیج