مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-22اجتماعي

جولان ریزگردها و ترک فعل مسئولان، نفس اراک را تنگ کرده است


جولان ریزگردها بر اثر وقوع پدیده خشکسالی و ترک فعل مسئولان در عمل به تکالیف خود در اجرای صحیح و دقیق طرح جامع کاهش آلودگی هوا، - ایسنا/مرکزی شهردار اراک گفت: جولان ریزگردها بر اثر وقوع پدیده خشکسالی و ترک فعل مسئولان در عمل به تکالیف خود در اجرای صحیح و دقیق طرح جامع کاهش آلودگی هوا، نفس اراک را تنگ کرده است.

علیرضا کریمی با اشاره به تعداد روزهای ناسالم هوای شهر اراک، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شهر اراک 111 روز ناسالم را تجربه کرده است در حالی که در مدت مشابه سال قبل تعداد روزهای ناسالم 21 روز بوده است.

وی علت اصلی افزایش تعداد روزهای هوای ناسالم اراک در سال جاری را مواجه شدن با پدیده خشکسالی و ذرات معلق ناشی از گردوغبار کمتر از 2.

5 میکرون و حتی کمتر از 10 میکرون دانست و افزود: در برخی مواقع آلاینده های ازون، دی اکسید نیتروژن، دی اکسید گوگرد به صورت لحظه ای بالاتر از حد استاندارد بوده است.

شهردار اراک در ادامه عمده ترین عامل آلودگی هوای شهر اراک به جز پدیده خشکسالی را شرایط اقلیمی این شهر بیان کرد و افزود: شرایط اقلیمی شهر اراک به گونه ای است که از سه جهت جغرافیایی محصور در ارتفاعات است و به همین دلیل تخلیه هوا به خوبی صورت نمی گیرد و نتیجه این شرایط وارونگی هوا در فصل سرما و آلودگی هوای شهر متاثر از این ویژگی و نیز فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان ریزگردها و ترک فعل مسئولان، نفس اراک را تنگ کرده است

جولان ریزگردها و ترک فعل مسئولان، نفس اراک را تنگ کرده است