مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-22اقتصادي

آنچه روستاهای خراسان جنوبی را دیدنی تر می کند


روستاهای خراسان جنوبی که بعضی از آن ها جهانی نیز هستند مناطقی بکر و دست نخورده اند که می توانند ملجایی برای گردشگری باشند اما آن چنان که باید به عنوان رکن پررنگ گردشگری شناخته شده نیستند.

- امروز صنعت گردشگری با وجود کرونا ضربه سختی خورده؛ ضربه ای که اگر پیش از آن خود را آماده کرده بودیم، مهارت را افزایش داده و به مسیرهای جدید برای رونق آن اندیشیده بودیم شاید این چنین ما را به بن بست تاریخ نمی کشاند.

حقیقت این است که بن بست تاریخی گردشگری که این روزها ایران با آن دست و پنجه نرم می کند در نتیجه ندیدن ها و عدم اندیشیدن هاست.

گردشگران بسیاری دل در گرو جاذبه های توریستی ایران دارند اما شاید آن چنان که باید دروازه ها را به رویشان نگشوده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رونق گردشگری در روستاهایی که خود طرفیت و بشترررشگری را به صورت طبیعی چه از حیث جاذبه های تاریخی بازمانده و یا مناطق بکر و طبیعی دارند، فصلی است که شاید کمتر به آن رنگ داده ایم.

صادرات نامریی و ضرورت دیده شدن ظرفیت ها احمد کاشانی، رییس انجمن گردشگری پایدار در ششمین دوره سلسله نشست های چشم انداز صنعت گردشگری در ایران با موضوع نقش جاذبه های گردشگری کویری در توسعه مناطق روستایی خراسان جنوبی بیان کرد: توسعه گردشگری می تواند در همه کشورها به ویژه کشورهای کمتر توسعه یافته آثار مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه روستاهای خراسان جنوبی را دیدنی تر می کند

آنچه روستاهای خراسان جنوبی را دیدنی تر می کند