مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 08:302021-11-22فرهنگي

تلاش برای توافق مجدد با شرکت پست


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تفاهم این معاونت با پست جمهوری اسلامی ایران برای استمرار خدمات پستی به ناشران توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند با اشاره به گفت وگوهای مکرر با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برای استمرار خدمات پستی به ناشران گفت: به رغم تلاش های صورت گرفته و جلسات و مذاکرات متعدد هنوز با شرکت پست درباره استمرار خدمات پستی به ناشران به توافق نرسیده ایم.

او ادامه داد: قرارداد جدیدی که شرکت پست پیشنهاد داده است منجر به افزایش هزینه های پستی ناشران خواهد شد.

با توجه به استفاده گسترده ناشران از این خدمات که بخشی از آن توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می شود و بار مالی این توافق برای این وزارتخانه حدود 15 میلیارد تومان است، هنوز امکان عقد قرارداد جدید فراهم نشده است.

احمدوند اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با تعامل خوب و نگاه فرهنگی وزارت ارتباطات همچنان ناشران و کتابخوانان از خدمات شرکت پست بهره مند باشند.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان تصریح کرد: توجه به فعالیت های فرهنگی مد نظر قانونگذار بوده است و امیدواریم مصوبات حمایتی از عرصه فرهنگ مورد توجه دستگاه های ارائه دهنده خدمات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای توافق مجدد با شرکت پست

تلاش برای توافق مجدد با شرکت پست